Saturday 21 January 2012

ke mana

heyahhh!

hihi tadi aku jalan ke malacca bandaraya bersejarah dan kota fesyen cewahh...mula2 pergi mydin..masuk2 je ade sale buku2 banyak..novel paling banyak..tiba2 teringat Amalina Nana kalau dye ada mesti dye rambang mata* hahaha



lepas tu lunch kt RFC-radix fried chicken lahh..bagus sangat RFC ni sebab dye islamic..pekerja lelaki semua pakai songkok yang perempuan pulak kira menutup aurat lahh..bagus3 tabikk springg (Y) pastu ayam dye pon sedapp sgt kita makan pon tak rasa was-was..hihi harap2 kat area aku ade lah jual RFC lepas ni.. dapat majukan orang islam pnye franchies :)

respect jugak dekat maydin ni sebab waktu zuhor dye siap ada azan..mcm kt masjid plak aku rasa...jadik aku yang tengah leka shopping pon teruss meluru ke surau maydin,,,,cewahh! hee^^

kt maydin just beli jeans dua pasang..mahal gilaa sbb ter-pilih brand Lois....ayah aku cakap belii jelahh so aku pon hehe lagii sukaa zz,,,actually aku prefer yang cheap stuff...tapi bila dah keluar dengan ayah aku terus I Love Expensive Stuff..sakai gilaaa

lepas tu pergi Jusco pulak..gilee ramai seh! tapi yang aku pelik cina yang nak raya tapi orang melayu pulak yang sibuk2 shopping tak ingat dunia (termasuk aku ) ngee =,=

lepas tu balik muara tanah air kiteeeeee singgah jap kat tanjung emas minum ABC special,,special lah sangat? hahaha lepas tu balik lepas tuu penatt lepas tuu online lepas tuu dahhh merepek tulis kat belog hodoh ni lepas tu kbyeeeee!

No comments:

Post a Comment