Thursday 15 December 2011

holiday

hi bloggers!

hari ini hari jumaat and hari ini saya nak pogiiii Port Dickson..cehh dekat je pon..HAHA! saje je nak habaq. tapi holiday ni special sikit sebab ade unsur-unsur INDEPENDENT. hahhhh kan da caps lock. HAHA! okay do u know what is independent? it's mean NO  parent NO parent's transport senang cakap semua diurus sendiri memandangkan kami sudah cukup matang untuk pandai membawa diri.wakakka padahal baru berapa hari jadik budak lepasan spm. kira dah matured la tu kan. :P

ok aku memang suka merapu. Grrr! weh korang nak taw dah lame aku ni tak pogiii PD taw. last pergi seingat aku masa darjah 5 kot. aku ingat scene tu masa aku tengah seronok-seronok main kt tepi pantai tiba-tiba kasut aku kena telan ombak. bukan ombak rindu ok? ombak Port Dickson. eheheh. pastu ombak tu datang balik pulangkan kasut aku kot tapi dah putus talinya (mase tu zaman kasut bertali kot) haha. Kiranya ombak tu baik lah kan nak pulangkan kasut aku tu tapi dah dah tak berguna lah sbb dah rosak kan. kalau kasi kt babun  monyet pon dia taknak pakai lah. =,=

haaa ni dia port dickson bersama kuncu-kuncunya iaitu banana boat. haha

ok lah , aku pergi dengan rayna faz. dua orang je. harap2 dapat pergi dah balik dengan selamat. okay lah rayna faz dah mcg aku. aku tak siap ape2 lagi ni..Ya Allah budak neyhh heishhhh. >,<

kbai,

No comments:

Post a Comment