Wednesday 14 December 2011

boring

hye holiday panjang!
 hari ni kira first day lah aku menjadi seorang pelajar lepasan spm kan sebab aku kan baru abes spm semalam kan kesiannnn kan. HAHA! Baru first day okay tapi aku dah rasa bosan je takde aktiviti. Tadi g sekolah pulang buku text.Sepatutnya ade 17 text book tapi aku ade 19 Woahhhh patut lah berat heishhhh! ni sume sebab ade buku practical chemistry and physic (kot) aku lupe nk pulang tahun lepas. naseb tak kena bayar. nasib baik fuhhhh!
hehehehe. Then gi rumah khairul dgn fazrina and yatie bincang-bincang pasal annual party. Ceh! jamuan kelas je pon, tapi ni kan tahun akhir so rase macam nak wat yg special la nanti dapat buat kenangan cerita kat anak cucu*merepek seyhh!  Then yang best nye theme annual party tu ape ha? cube korang teka? ekekeke padahal belog aku takde orang baca sape yang nak jawab. LOL! okey2 back to the question aku jelah kan yang jawab ktorg plan nak buat theme k-pop gorgeous and eligent. wahhhh! macam seronokkkk tapi tak taw nak set tarikh bila. masing-masing busy yelahh kan dah jadi budak lepasan spm semua busy amek licence and whatsoever. Ehhh dah azan asar lah! (buat2 terkejut)

ok lah nak solat dulu 
buhbye belogggg!

No comments:

Post a Comment